Monday, December 27, 2010

Indonesia Diganyang Malaysia Piala Suzuki 2010;Apa Kata Indon?

Ni cerita yang banyak blogger dah update,tapi aku tak nak ceritakan benda yang semua orang dah tau.Aku nak share apa kata orang seberang tentang kekalahan 'timnas' diorang di bumi Malaysia.
Ada sebahagian forum yang menyalahkan laser dan sebahagian lagi menerima hakikat yang pasukan mereka kalah final pertama Piala Suzuki 2010.Tugas berat menanti Indonesian di Gelora Bung Karno!

"Matanya lagi kabur diincar laser ijo kok!"








Dah kalah tu terima jela.Banyak bunyik plak.Camni kan bagus!






Diakui peminat Indonesians!




WTF??




Makan ikan banyak skit,baru la cergas,mata pun teranggg!!

Post a Comment