Rabu, 17 Ogos 2011

Lama Bangat Jamnya Mau Siap


Nampak ini jam?

Ini jam Fossil model Decker Silicone Chronograph Black Dial hadiah kahwin dari isteri aku.Jam yang aku tak sabar nak pakai lepas kahwin tapi aku cuma sempat pakai 12 hari je.Masa berhoneymun ke Kota Kinabalu,aku dah terjatuhkan jam ni ke lantai.
Akibatnya cermin jam retak dan baru kelmarin aku dan wife pergi order cermin di butik Fossil One Utama.Before dis kitorang pernah tanya kat kedai jam City Chain.Nak tersedak milo bila aku dengar salesman tu cakap amik masa 6 bulan untuk ganti cermin!Gila lembab.Overhaul lori tanah pun paling lama seminggu.
Kebetulan dua hari lepas kitorang pergi One Utama,terus singgah butiknya.Itu pun buat aku terperanjat beruk jugak sebab makan masa 3 bulan untuk order cermin dari US dan dua minggu untuk repair.Harga untuk replacement tak la mahal,RM55  je.
Terpaksalah fill order form jugak,kalau tak entah bila nak ganti cerminnya.Aku rasa ganti cermin kat kedai jam apek tua lagi cepat kot?