Rabu, 14 September 2011

Memo Untuk Orang Baru


Hello!

Kamu la yang buat mama kamu muntah-muntah(tapi makan tak berhenti!?),badan lemah asyik nak tidorrr je ya?Hehe!
Kadang-kadang mama kamu nak makan macam-macam + mahal,tapi muntah semula.Rugi tau?Mama kamu kata,kamu yang nak makan,tapi saya tau mama kamu cuma memberi alasan yang default supaya saya berusaha membelikan juga makanan tu.
Lepas print gambar scan kamu,mama kamu tiap-tiap malam tenung dan cium-cium gambar kamu lepas tu letak tepi bantal.Saya tanya mama kamu,kenapa gambarnya blur?Saya tak nampak kamu,saya nak gambar HD macam Discovery HD.
Kerana kamu mama kamu selalu cakap saya busuk,tapi bila tidur tetap dia peluk saya yang busuk ni,hehe!
Kerana kamu mama kamu selalu kena tinggal bila saya berjalan sebab mama kamu senang muntah,baru masuk kereta je dah muntah.Dia cakap bau rokok kuat,tapi dia lupa fragrance Ambi-Pur tu memang beraroma spices and tobacco.
Kerana kamu,saya akan memasak tiap petang lepas kerja sebab mama kamu letih.Belum besar lagi perutnya pun dah letih,tak taulah bila dah masuk bulan kelapan nanti.

Tapi tak apalah.Kami memang menantikan kamu hadir dalam hidup kami.Tak kisah kamu lelaki atau perempuan,asalkan kamu sihat sempurna...