Khamis, 10 November 2011

Real Life of Poker Champion

Memula dulu aku addict dengan game Premier Football dalam Facebook,lepas tu game masak-masak dalam Tagged,finally aku main game Texas Hold'Em Poker.Sekali terjebak,memang ketagih.Sampai tahap labur duit topup,buat beli chip.Mujur tak banyak,sekali dua je rasanya.Sampailah aku terminate Celcom Bebalband.
Dua minggu lepas aku ada update game Poker aku.Dari 100k,sampai la dapat 2.4m dalam masa setengah jam.Besoknya,turun balik,slightly lower than 1m.Nama pun judi,duit tak boleh pegang lama,panas!

Itu cerita duit/chip poker virtual.Yang ni real punya.Seorang remaja Jerman,Pius Heinz memenangi wang pertaruhan sebanyak $8.72m dalam World Series of Poker,menewaskan Martis Staszko dari Republic Czech.




Pius Heinz berumur 22 tahun asalnya dah give up,dan bercadang nak sambung kolej semula.How about now?Tak payah sekolah la dik.Bagi abah kau pegang duit tu ye,budak-budak tak boleh pegang duit banyak.

*Sumber DailyMail