Rabu, 21 Disember 2011

Thanks To All Facebook Friends!


Last year aku letak gambar jersi Kieran Gibbs,tahun ni giliran Marouane Chamakh pulak.Actually hari ni hari lahir aku yang ke-29.Alhamdulillah,umur meningkat setahun lagi,umur panjang jumpa lagi tahun depan.
Sebenarnya dah lama aku tak buka Facebook,kat rumah pun tak ada broadband sebab aku dah terminate.Tah apa internet provider yang bagus sekarang ni.Member aku suggest U Mobile,murah + performance pun ok gitewww!!Ok tak ayat budak skolah gua?
Sambung balik cerita Facebook tadi.Kebetulan malam semalam saja nak kurangkan kredit DiGi aku,aku buka internet guna handphone.Tips kalau nak guna internet DiGi ni,kena guna lepas pukul 12 malam baru la dapat pakai sehari penuh.Charge sama je RM8/day.
Jengah-jengah Facebook aku,ada la beberapa member maya dan saudara mara yang wish sempena hari lahir aku.Thanks guys!Ingat jugak korang kat aku yang jarang online ni.Walau seringkas mana pun korang taip,dan sejarang mana komunikasi kita semua,aku sangat menghargai setiap ucapan hari lahir dari korang.
Korang memang awesome Facebook friends lah!