Jumaat, 13 Januari 2012

Ferrari F430 Kemalangan Di Lebuhraya KLIA Extension

Percaya atau tak,untuk gambar-gambar kemalangan dibawah,aku terpaksa membayar RM15.40.Bukan bayaran untuk harga gambar-gambar ni,amaun tersebut terpaksa aku bayar sebab lalu tol dari Kota Damansara- KLIA dan KLIA- Kota Damansara.
Sebenarnya macam ni.Hari ni adik aku yang 'pandai' sangat tu akan balik dari Suzhou China dan dijangka tiba jam 7.15pm.Sedang elok aku lepas tol KLIA,dia call dari China bagitau tak jadi balik hari ni.Mangkok betullah!Tak cakap awal-awal,pastu kata dah bagitau aku beberapa hari lepas.Kalau dah bagitau buat apa aku rushing sia-sia pergi LCCT?
Ngam-ngam sampai roundabaout,terus aku U-Turn masuk tol semula.Tetiba aku nampak keadaan sedikit sesak lebih kurang 500 meter dari roundabout tadi.Rupanya ada kemalangan.Uiiiii.....Ferrari tuuu...Wife aku suruh aku berenti.Elok jugak tu,aku pun tak pernah tengok Ferrari eksiden secara live.Kalau tak salah,kereta ni adalah Ferrari F430.





Masa ni cuaca agak mendung baru lepas hujan.Macam biasalah,kereta power macam ni mana boleh jumpa trek licin,mesti bersepah punya kalau tak pandai kontrol pedal.Tengok ruang pemandunya dengan airbag yang kembang rasanya semua selamat.Luka-luka pun takde ni.Haha!Sukahati je aku teka.Pastu aku sembang-sembang la dengan orang yang ada kat situ.Ada pakcik India tu cakap driver Ferrari tu lelaki India ngan pasangannya.Cuba tengok gambar nombor 2.Ada pasangan India kat sebelah kanan.Ada mat motor tu pulak cakap drivernya mati.Memandai je mat motor tu.
*Lokasi sebenar kemalangan adalah di Lebuhraya KLIA Extension sebelum tol untuk susur masuk ke Lebuhraya Utara-Selatan Hubungan Tengah.