Rabu, 14 Mac 2012

“Pandai”nya Budak Ni Mencarut

Laman Fakta vs Tahyul-143125

 

Memula gua sentap jugak menengok Shoutmix gua bila ternampak perkataan yang macam ni.Tapi pastu gua senyum rilek.Ni bukan first time orang mencarut kat blog gua.Takat sesekali kena carut ape ada hal.Obe Blogserius tiap entri kena carut pun steady je.Tapi dia lain.Ranking Alexa Blogserius 14,465 dengan PR3.Senang cakap femeslah.Makin ramai peminat,maka makin ramai juga haters.

Kalau nak dibandingkan dengan blog si Obe,memang jauh beza blog gua ni.Gua pun tak pernah suka-suka nak bash orang sana-sini.Tapi maybe ada yang butthurt dengan tulisan gua.Apa tujuan si dadada ni tulis macam tu gua pun tak pasti.Saje nak troll kot.Tapi tak apa,gua suka dengan apa yang gua tulis dan akan terus menulis.Kadang-kadang perkara yang benar tu memang tak best.Thats why orang kita lebih suka benda tahyul dan takde faedah,sebab lebih ‘seronok’ baca.

Baca info dari blog memang seronok,tapi tak semua betul.Korang kena banyak dapatkan input dari sumber lain jugak.Pandai-pandailah ye?

Kepada dadada,tahniah kerana tau mengeja perkataan yang sesuai untuk diri anda!